S' lat lördag

Hej på er :)
dålig uppdatering här, men har hänt ganska mycket på sista tiden. men jag ska iaf försöka bättra mig! på måndag börjar jag gymnasium, har tittat lite på schemat och det verkar vara underbara tider som vi har :) får iaf hoppas på det bästa.
igår var det NRJ på liseberg, blev inte direkt som vi hade tänkt oss, missade lite artister och så men annars var det helt okej :)
idag har jag inte gjort något speciellt, vakna upp hos manda och sedan stack vi in till stan för att köpa en present, sedan stack vi hem till mig och gjorde mat (eller ah manda gjorde) och nu har hon precis duschat, och jävlar vad hon klagar haha! <3
men jag skriver mer senare, förhoppningsvis kommer det bilder ifrån Vedbände då :)

njut av er dag!

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0