S' sköna sol!

Hej på er igen :)

ska snart dra mig ut med linn&tilda, vet inte om det är mer som kommer :) manda är hos Diddi, hon har tjejmiddag, så idag (som vanligt i sista minuten, manda som vanligt stressad och vet inte vad hon ska köpa) hängde jag med henne in till stan för att köpa något till Diddi :)
Tillslut hittade vi något (och det kanske tog 20,30 minuter för att hitta det) men manda var iaf nöjd med köpet så lugnt kunde hon andas ut!
Det hon köpte tänker inte jag berätta utan det får hon faktiskt göra själv, men enligt mig om man är i sista minuten (som jag oftast också brukar vara) och har ingen aning om vad man kan köpa, använd din fantasi och låt det bli en rolig present! :)
Äntligen har det även kommit lite sol hit till Göteborg, dock blåser det kallt, men underbart att solen kan titta fram!
men nu ska jag fixa iordning mig, ett inlägg kanske kommer in sen, det beror på hur manda är haha!



Dagens outfit;

Rosa skorna - Köpta i Spanien
Jeans - GinaTricot
Vitt linne - GinaTricot
Grå tröja - GinaTricot
Svart väska - Köpt på Kreta

/
Säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0