s' ett tips

Har ni länge försökt att få långa naglar fast de bara bryts hela tiden? Jo jag vet hur det är, jag har länge försökt att få starka och långa naglar men resultatet blir att naglarna bryts och man blir hur sur som helst haha.
Men av Manda i julklapp fick jag ett slags nagellack som skulle stärka naglarna och ge 30% längre naglar på fem dagar. Jag har letat efter något sånt här hur länge som helst men aldrig hittat så blev väldigt glad när jag fick detta :)
Jag rekomenderar detta, det är hur bra som helst och naglarna växer och blir starka. Är supernöjd över denna julklapp!
Leta efter "Nailgrowth miracle", manda hittade det på KICKS så leta där :)


/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0