s' fixa julklappar snart?

Inte hänt så mycket idag faktiskt, åkte till skolan för tidigt men som tur var så sms jag Emelie så jag åkte till henne så åkte vi tillsammans till skolan :)
Skoldagen var faktiskt helt okej, hade dock svenska prov den sista lektionen och jag trodde att jag inte kunde någonting men jag kunde faktiskt allt så jag hoppas iaf på G :) Fick även reda på min svenska redovisning om var om sagor och jag fick VG- på det så jag är nööjd. Och jag fick även tillbaka mitt matteprov, fick G+ på det, hade 14,5 och VG var ju såklart 15, så sjukt irriterande, men men får väl hoppas att jag får VG på nästa prov :)
Efter skolan så var jag med Jennifer och Emelie i stan en stund sedan mötte jag upp Manda vid hennes skola.
Nu på kvällen träffade jag även Diddi och Anya! (L) Anya åker dock till Sri Lanka imorgon och är borta en hel månad, kommer sakna dig! <3
Så har min dag sett ut iaf ;)

Imorgon blir det blodprov(er?), usch på det iaf.. Som tur är så ska mamma hänga på men det är fortfarande sjukt läskigt :(

Men jag har tänkt på det, i år är alla sjukt tidiga med julklappar?! Vadfan, däremot har jag bara köpt två presenter.. Får väl göra det i nästa vecka så jag har det gjort? Annars kommer väl bara paniken komma fram och det slutar med att mamma och min syster får köpa julklapparna ifrån mig (a)
Får väl dra med mig Manda eller något :)


 

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0