s' jag ser det snöar

Ja, som sagt vad här i Göteborg snöar det. Det har inte lagt sig mycket som tur är men det är glashalt ute, så det blir att ta det lugnt imorgon så det inte blir Sandra på hal is haha!
Hann inte att skriva förut, för hade fullt upp. Min syster kom då hon var riktigt stressad, men vi ordnade iordning det som tur va :)
Imorgon är det julavslutning då, börjar klockan 9 och slutar vid kvart i 10, direkt efter det sticker jag till sjukgymnasten. Hoppas att det går bra iaf.
Efter det sticker jag, manda och förmodligen Fredrika till Frölunda torg för att hitta julklappar :) Mysigt!

Tänkte krypa ner i min säng nu, har svinont i huvudet :(


saknar sommaren. saknar KRETA

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0