s' kladdmuffins :)

Förlåt för att jag inte skrev igår som jag sa, men jag kom hem rätt så sent så det blev bara att lägga sig och sova :) Har bestämt vad jag ska köpa till alla i julklapp iaf så på fredag blir det shopping med manda och förmodligen fredrika :)(L)
Idag var det som vanligt skola, fast skulle egentligen till sjukgymnasten klockan 8 men råkade försova mig så det blir på fredag isället efter julavslutningen :)
Vem är bäst och får VG på sitt svenska prov?(aa) Hihi, är jävligt stolt för trodde jag bara att jag skulle få ett G och nu får jag bara 5 fel :) Sjukt duktig.
Jag och manda har bakat jättegoda kladdmuffins, mums på det :) Perfekt när man ska plugga så kan man sitta med något gott och smaska på hihi (a)
Imorgon blir det som vanligt skola, ett prov plus en inlämning. Sedan sticker jag till stallet (: Efter det blir det väl att vara med manda (L)


men nu måste jag göra klart min inlämning, ha det så bra så länge!

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0