s' massa jobb, en längtan

Att vara fastighetsskötare är ganska roligt ändå, man har alltid olika saker att göra varje dag. Trots att jag går på Omvårdnad och vill bli ambulansförare mer än något annat tänker jag ofta på olika jobb som skulle kunna passa mig.
Att kunna vara målare är något som jag också kan tänka mig vara, jag vet inte men jag gillar sådana jobb så som ambulansförare, byggarbetare, målare, fastighetsskötare osv.
Men att kunna vara ambulansförare är något som jag alltid har drömt om, jag har alltid tyckt det har varit intressant att vara. Att bara höra ett larm och kunna rädda folk.
Med tanke på att jag kan prata med folk utan att bli irriterad, sur osv kan jag faktiskt hantera dessa jobb rätt så bra enligt mig då, man måste alltid kunna bemöta folk på ett trevligt sätt osv.
Jag vet faktiskt inte men jag längtar på ett sätt att kunna gå ut fymnasiumet så fort som möjligt nu, för att sätta igång att plugga ännu mer, alltså till sjuksköterska då jag redan kommer vara undersköterska. Vidar utbilda mig till ambulansförare! Men det är ju inte direkt säkert att man gör det man vill nu men alla har väl en dröm eller? :)

Kanske en rörig text men jag förstår den (:

/ säändr


Kommentarer:
Skrivet av jenniface! :D

"Med tanke på att jag kan prata med folk utan att bli irriterad, sur osv.." om dom inte heter olena XD

haha

DATUM: 2009-12-22 | TID: 23:24:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0