s' mat+plugg= ?

Har precis kommit hem, har haft mycket att göra idag. Vaknade vid halv 7 fixade iordning mig, gick ut med Figo och sedan åkte jag till skolan. Dagen gick snabbt så klarade av den faktiskt. Sedan blev det att möta manda, var ute med figo i 45 minuter :O svinkallt vare *usch*.. Efter ett tag stack jag hem till min syster i högsbo för att plugga matte. I början gick det bra, men sen när syster skulle göra mat samtidigt så gick det inte så jävla bra :) Det blev iaf att therese ringde min mamma för att hon inte visste hur man gjorde kotletterna haha! När jag väl gjorde matten så fastna vi på ett tal och det tog väl 30 min för att lösa det.. Men aja jag fick iaf gjort något :)
Nu ska jag fixa iordning mig, skriva på arbetsmiljön, ringa manda och sedan sova, det lär behövas!

Godnatt på er!

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0