s' skönt att vara hemma

ligger i min säng och har Figo i mitt knä :) Stannade hemma idag för att jag inte har sovit någonting inatt, vaknat flera gånger. min arm idag är faktiskt okej, jag kan ju inte använda den så mycket, men jag trodde jag skulle ha ondare i den :)
strax ska jag ta ut Figo på en promenad, sedan ska jag&Figo gå till mormor, så jag kan hjälpa henne. sedan vid 5 tiden så ska jag till tandläkaren :o men nu ska jag även försöka boka tid till sjukgymnasten, får väl hoppas på att de svarar :)
Kanske drar till backa plan sen eller något för att köpa en julklapp, men jag får se va jag orkar, tror faktiskt inte att jag gör det (a)

Aja men nu måste jag skynda mig lite, ska vara hos mormor klockan 11 :)

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0