s' svenska prov imorgon

har precis pluggat lite svenska jag hoppas att det går bra på provet iaf :) så jävla skönt att jag bara har ett prov kvar!
idag var jag då hos mormor och hjälpte henne att ta upp sina tomtar, hon har ju inte lite heller haha. men jag fick några iaf så nu har jag det fint i mitt rum! min arm känns fortfarande lite, vågade knappt ta bor plåstret förut haha (a)
manda ligger här bredvid mig och glor tv, hon sover över här :) Just det, var hos tandläkaren idag, skulle tydligen laga någon tand? blev bedövning på det och nu gör min tand jätteont :(
det blir massa stick i veckan :'( igår var det sprutan, idag bedövning och torsdag blodprov.. weei, önska mig lycka till..

men men nu tänkte jag sova, så att jag kommer upp imorgon.
Godnatt sötnosar!

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0