L ' I KNOW YOU WANT ME ↔ pitbull, skön låt.

HÅLLLLLLA DÄÄÄÄR .

tjosan i trosan.

sitter hos mupphuvudet S, med det andra kohuvudet M :)

checkar GG äter chips med dipp & smokar ibland, de blir ju så när man sitter med två skorstenar.

bara så ni vet S and M missa ni en riktigt feting kväll igår :)

bloggande är inte min grej asso, fan va man måste tänka på!
just de drar till turklandet på söndag fan va ja ska schteeeka, amanda kommer ju se ut som en snögubbe sen hahahahahahahah. krydda inte

bara så ni vet så är inte amanda så smart som hon tror att hon är , men hon kom in på EM det tycker ja är bra och blev glad sandra kom in på Kartrinelund, då blev jag också glad. jag kom in på plus då blev jag ännu lyckligare, svävade på rosa moln ett tag!
fast ändå inte, för kommer sakna 9c världens bästa klass. ♥

nu orkar jag inte skriva mer, måste fortsätta kolla på gossip. puss och kram skumbanan! kööösss

från igår, :)


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0