M' att älskas utav dig, är det vackraste för mig

Heejsan bloggen!

Nu har jag kommit hem efter en dag i underbara bonneland. Gick ner i hamnen vid halv tre och köpte cigg och chips och åkte därefter in till stan och träffade jennie,amanda och sofia :) gick runt lite och köpte örhängen och sedan skyndade mig till bussen och satt där på i en halvtimme sedan mötte lilsis mig på hållplatsen. Tog en cigg och gick sedan för att passa niklas sandras underbara lillebror, Sandra jag tror jag kidnappar honom någon natt (a)
Sen iaf gick vi två och sandras granne oliver och hans kompis philip ner till sjön och badade, fan va skönt det var! så kom massa andra och efter ett tag tog vi mopparna till Gråbo och käka pizza, herregud jag och sandra tog en familjepizza och den va ju fan lika stor som en vanlig pizza här hemma, skandal! Sedan stack vi och badade igen och sedan följde Sandra och Oliver mig till bussen.

Imorgon blir det upp tidigt för en rejäl frukost och sedan en joggingtur usch hur orkar jag varenda dag? Sedan vid tre ska jag in till stan och möta älskade mathilda och linn som kommer hem!
♥♥♥ Hoppas ni haft en bra dag för det har jag haft. Skriver antagligen ett inlägg om en stund igen.

Puss mäända

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0