M' i dont think you ready

Hallå!

Sandra höll på att skriva ett inlägg förut så kracha den nedrans datorn på kreta så de kommer någon gång då den fungerar igen :) Hon har de bra iallafall även om hon är sjuk ♥

Själv så har jag inte gjort någonting idag, kollat tv och inte ens orkat mig ner för att duscha haha.. Men nu ska jag med syster och mamma till någon affär, efter de får vi se vad som händer, rejäl huvudvärk och illamående har jag forfarande så vi får se om jag orkar mig ut eller stannar hemma. Ett inlägg till blir det iallafall när jag kommit hem. Puss på er sötnosar hoppas ni har de bra ♥



Gammal bild, och med denna begär jag att Sandra, Linn och Mathilda ska komma hem nu nu nu!!!!!!!!!

Fick även sms av linn igår, och de va lite förvirrande men får update när dom kommer hem iallafall! Och gör de snart för Göteborg är inte desamma när ni inte är här ♥

// mäända

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0