M' im a wildchild

Hej bloggen!

Äntligen har jag en dator att skriva på. Är hemma hos bästis nu, hon kommer hem om några timmar och jag ska titta tv tills dess. Mys! Har varit med mathilda älskling och manda idag :) mys. Igår blev de fika på cappuccino, gjorde en oseriös  videoblogg igår med mina bruds den kommer upp här (L)



Mitt fina armband som ni ser fick jag av sötnosarna linn och mathilda från turkiet (L)

Gårdagens outfit ;



Jacka från Vila
Bästis linne från gina
Uppvikta Jeans från Chep Monday

Idag köpte jag även blommor till bästis



Såhär ser dom ut :)

Nu ska jag kolla tv och vänta på bästis, kom hem saknar dig ! (L)(L)


// mäända

Kommentarer:
Skrivet av eemelie,

hahaha ni är för goa tjejer! love you! ♥

DATUM: 2009-07-31 | TID: 16:54:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0