M' kom hem, vi börjar om igen

Äntligen en normal dator med ett normalt tangentbord :) Härligt härligt. Imorgon blir det lite stress tycker jag allt, ska hinna med att leka med Sandras gullunge till bror, träffa linn och mathilda för dom åker snart ( FAAAAAN NEJ :( ) sedan tillbaka hit till stannum och sedan hem för åker till Brännö på söndag och då ska jag antagligen upp hit på kvällen igen, usch stress stress stress. Jag är mer ostress av mig enegntligen då va, hum, vad ska man skriva jag gillar att tjöta faktiskt..


Linn din flodhäst, smsa när du läser detta, puss på rumpan.

Ursäkta att jag är så himla off med bloggen men det är personliga grejer som snurrar runt i huvudet just nu att krafterna tar slut. Vet inte vad jag ska säga eller så men deprimerad kan man kalla mig även om jag använder alla muskler i hela kroppen för att verka glad och må bra så tar detta kål på mig. Varför är detta året värst av alla 8 år innan?

Shit happends when you party naked, som man brukar säga. Men men skriver imorgon solstrålar

puss hej ciao (L)

Snälla gud gör så det är sol imorgon
♥♥♥♥

// mäända


Kommentarer:
Skrivet av emelie ♥

heeemma igen! får träffas så snart som möjligt mandis, du förtstod att jag skojade på sms häromdagen va? love ya! <3

DATUM: 2009-07-12 | TID: 16:12:32



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0