M' the tears are poring down like the rain

Halllllååå !!!!

Nu ska jag vara oseriös för de hatar Sandra och jag hatar henne för hon åker så nu är de oseriöst och de är bara fina fisken! Precis ätit chokladpudding med familjen och bästisfestissvettis ♥ Röka gjorde jag med gud va mums! Emelie hur går det att sluta ;)

Två timmar kvar med bästis så ska vara social mot henne nu☺ Men jag skriver senare igen också, älskar dig bästis. Ha de bäst på kreta de förtjänar du!

Men nu blire knarkning av musik, pusshej



Bästis vad gör du på bilden? ♥

Kommentarer:
Skrivet av Sandra

men bäääästis jag hatar dig :O <3 men älskar dig ändå, hoppas du får det bra ÄLSKAR DIG

DATUM: 2009-07-16 | TID: 00:00:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0