S' sista inlägget här i sverige.

Hej på er :)

ligger här i min säng, har precis packat ner det allra sista nu :) ska upp om tre timmar och det känns ju sådär faktiskt :(
mandas mamma körde hem mig, och så berättade hon massa haha jag och manda höll på att dö!
vi lyssna även på hög musik, honey honey faktiskt :)
bästis har precis skickat låtar till mig som jag la in på IPODEN, eftersom de inte funkade förut, hahah fattade ingenting :)

just det manda, mamma har fixat ljudboken nu, lagt in 300 låtar på sin IPOD, så jag tror vi har mycket musik till Kreta :$

men nu ska jag faktiskt sova, ni får ha det underbart här i kalla sverige (A)

och mandabästis, jag saknar redan dig, men vi ses snart igen jag älskar dig syster!

/ säändr, den bruna varianten ;)


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0