S' snart gäller det.

Hej på er :)
Har precis tagit en dusch, otroligt skönt faktiskt! Snart blir det att åka hem till manda och käka där (fyfan vad hungrig jag e!).
Manda sitter här och babblar om mat, vilket gör att man bara blir hungrigare! :(
Jag har även lite panik nu, för imorgon måste jag vara klar med packningen och jag har inte ens tagit fram allting, men det är typiskt mig, självklart.

I söndags var jag med min kusin, som jag inte har sett på evigheter. Vi åkte till stallet och tog hand om Skalman och Starlight! Skalman är en superduper söt liten shettis som jag självklart blev kär i!



kolla bara! (LL)

men vi hörs senare, ha det så bra så länge!

/ Säändr


Kommentarer:
Skrivet av emelie-

jag trodde du gick med en hund hahaha (L)

DATUM: 2009-07-14 | TID: 23:24:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0