M' another day in paradise ♥

Precis läst den bloggen jag länkade till precis som är under namnet " vila i frid ". Handlar om den 15 åriga Therese som ni säkert läst om i tidningarna, så jävla hemskt. Hoppas du har det bra i himlen iallafall!

Detta fick mig att tänka till lite, man vet aldrig vad som kommer hända och när. Tänk om jag hade förlorat en av mina vänner? Vad hade jag gjort då? Jävligt bra fråga, men jag vet att jag hade iaf inte lyckats vara så stark som de tjejer som driver den bloggen iallafall.

Kommer ihåg förra året när jag trodde att jag skulle förlora en av mina bästa vänner. Vi var allesammans på sannegårdsberget och drack. För att fira bästis faktiskt, vi hade fixat dricka och hon visste ingenting. Så söng vi när hon kom och hade de hur roligt som helst. Men helt plötsligt kommer en kompis fram springandes till mig och säger att Mathilda ramlat ner för berget och jag grips av panik och springer dit och de enda jag ser är hur hon ligger på marken med hur mycket blod som helst runt huvudet. En kille ringer ambulans och då får Mathilda panik och springer därifrån och dum som jag var hjälpte jag henne att gömma sig för ambulansen när den kommer. Men tillslut går vi ifrån berget jag och hon och ett fåtal killar och ska skölja hennes huvud och se hur stort och djupt såret är. När vi kommer in i tvättstugan på eketrägatan ringer jag och en kompis ambulansen igen och dom vägrar komma, jag skäller ut dom och svär som aldrig för och jag var hur rädd som helst. Jag kommer ihåg att det var kallt och mathilda skakade så hon fick min jacka. Hon mådde bättre men man var lika orolig ändå. Hon är helt okej nu och allt är bra med henne, men tänk vad som kunde hänt. Tänk om inte våran Mathilda hade funnits här idag.



Älskade Mathilda, älskar dig !

// mäända

Kommentarer:
Skrivet av pebbles

döden är så jävla hemsk :(

DATUM: 2009-07-05 | TID: 23:11:42
URL: http://obrien.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0