M' jag ser dig katten, jag ser dig bruden, ser dig gullet, ser dig stumpan. Oh shit vilken rumpa

Jaha de är bara jag som håller den här bloggen i liv! Sandra e seg på att uppdatera som vanligt! Men men, kom in nu precis, varit med manda ett tag. Köpte cigg och satt i hamnen sedan stack vi och kolla vart min gymnasium ligger sedan köpte vi bulle på tempo och satt där i hamnen och skratta åt japaner! Haha, blir sillvik imorgon på kvällen det blir skoj! Men skriver senare mitt huvud dödar, feber har jag också så.. Men men! Puss och kram skumbanan




jag och manda på balen

Tog även lite bilder med camen nyss,





Resultat, jag tror jag går och lägger mig haha!


// mäända

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0