M' when i grow up i wanna be

Kom precis hem, vartit med bästis åkte hem från hennes fader och stack o köpte cigg! ( Love love love ♥♥♥ ) sedan hem till mig och åt igen, efterrätt och grejer ;) sedan spela vi boul och ring spel, sandra vann jävla idiot jag kan fan svära i helvete mycket mer men vafan inget sånt jävla språk i vår fucking blogg (a).
Men iallafall, mammsen körde hem sandra och efter de stack jag ut med linntuss och kamilan, kul kul. Träffade jennie emma o freddan också haha.. Nu är jag hemma och knarkar musik o msn, ska glo film snart fakitiskt, frågan är vilken .. :)





oseriöst gånger tusen....



 
lekte med niklas, lika lättroad som mig själv (a)

¨


95 % oseriöst  haha

Nu ska jag fortsätta med musik och sedan ta mig en cigg. Puss på er!

// määända

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0