S' en dag utan dig är som ett rent helvete



(har för det första ingen annan bild på bästis åå denna dator)

för det andra vill jag skriva lite.
tack, är det enda ord jag får fram.
tack att jag får dela gläjden med dig när något underbart har hänt.
tack för alla dagar med dig.
tack för att jag får kalla dig bästa vän.
tack för att du finns hos mig.
utan dig är det ett rent helvete, du betyder allt för mig, ingen kommer
någonsin att få din plats som du har i mitt hjärta.
du är så jävla underbar, våra minnen ouf ingen slår de asså.
jag älskar dig manda, jag hoppas du vet det!
med denna text menar jag att jag älskar min absolut bästa vän
över hela mitt hjärta, och alla dagar med henne är alltid lika
underbara.
min manda ♥

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0