S' Slippa vissa saker

Jag är riktigt besviken på mina föräldrar ibland asså.
Visst ibland kan de vara små saker, men nu har det blivit
mycket värre.
Jag är inte här för att alla ska tycka synd om mig, nej det är
inte det, utan jag saknar gläjden att kunna vara hemma.
Men hur ofta är jag hemma då? Ingenting, när jag är hos
mamma är jag ute tills hon har somnat, då hinner jag inte
träffa henne. När jag är hos pappa låser jag in mig på mitt
rum eller som nu har jag börjat vara ute tills de går och
lägger sig.
Visst säkert älskar jag mina föräldrar, men just nu har det
gått för långt än vad det skulle. En av min förälder kastar ut
elaka kommentarer som är till mig, jag tar självklart åt mig och
det har faktiskt satt sina spår. Personen kan bara kolla på mig
och skratta och säga en elak sak utan att jag ens har sagt något.
Att jag är ful med piercings bla.
Men då säger jag såhär, och om jag har piercing? Ska inte du som
förälder tycka ens barn är fin oavsett hur hon/han ser ut?!
Om man nu tycker att ens barn är fult pga av det behöver man ju
inte säga sådana kommentarer hela jävla tiden.
Ni var faktiskt inte heller så perfekta när ni var små kan jag nog säga.
Jag tror att ni gjorde något dumt också.

/ Säändr

Kommentarer:
Skrivet av elita!

jag förstår verkligen vad du menar i texten, och vill bara säga en sak, du ska vara glad över att du har båda föräldrarna i ditt liv. Och tro mig, dem säger bara att du är ful i piercing och grejer för att dem vill väl inte att du ska ha piercing. jag tror inte dt är för att dem vill trycka ner dig. Umgås mer med din mamma och pappa, tro mig. Och uppskatta dem för du vet aldrig när dem kan försvinna!

kramar

DATUM: 2009-06-30 | TID: 12:12:48
URL: http://eelitas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0