S' Vill du ha en tegelsten?

Har precis kommit hem efter att ha träffat bästis vid brunnsparken. jobbet var rätt roligt idag, hade vattenkrig med han som jag jobbar med hos hyresgästerna, vi jagade runt varandra där också! haha vi är rätt så barnsliga så..
igår så jagade vi runt varandra inne på kontoret :)
Jag sitter hos bästis och skriver, ska snart dra till Sillvik med några :) Mysmys, och gissa vem som har tvingat med mig när jag helst vill sova?! jo manda såklart..
egentligen vill jag helst inte röra mig härifrån för att det är helt svalt här och jag tror jag håller på att dö där ute i solen!
imorgon jobbar jag återigen och sedan drar jag hem till pappa.. mindre kul, men sånt får väl livet vara.

-' Jag har börjat inse att jag inte kan göra detta längre, jag gör det för mitt eget bästa. Jag ska säga det öga mot öga, inte vara feg. Det kan jag iaf lova. Men när, det vet jag inte!


 leka med cam är alltid lika kul!


eller hur manda? ;)


/ Säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0