M' something beautiful

Tänk att du inte vet allt var livet innebär, du har ingen aning. Livet i dina ögon är svartvit,suddig och röster om att du är söt. De enda du gör är att äta och sova. Tänk om de fortsatte vara så enkelt.

Men jag vet iallafall att det som säkert kommer hända dig att du kommer klara det, jag vet att hur många tårar man än fäller blir man alltid glad igen. Jag vet också att hur många supar man en tar så blir inte världen perfekt. Jag vet även att livet är för kort för att sitta och deppa dagarna i enda. "LLFU- Lev livet fullt ut". Man kan inte vinna utan att chansa lite. Hoppas även att du så smånigom lär dig att du kan komma till mig med vilka problem som helst, kanske inte alltid kan hjälpa dig men det finns kurer mot allt lilla hjärtat, det lär du dig så småningom.

Med detta sagt, välkommen till världen Lilly!




// mäända

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0