M' what can i do to make you love me?

Jäävligt länge sedan jag skrev på bloggen nu, men jag orkar faktiskt inte med den ibland.. Sandra är duktig och uppdaterar och tjatar på mig att göra samma sak så nu fick jag ge mig och börja skriva. Men vad i helvete ska jag skriva? :)

Åkte hem till min syster igår och var med Lilly, mys :) massa godis o chips o kakor :D:D. men somnade dock en timme efter jag kommit dit men stannade till 1 :) undra hur länge jag var vaken under den tiden.. hihi :) Idag har inte hänt mycket, åkt hit till min älskade bästis, ätit pizza o mumsat :)

Men nu ska jag brotta ner sandra i sängen tänkte jag mig! hahaha jag kommer dö.. RIP ! :)




miiiiin bästis ;)



// mäända


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0