s' envisa lillebror

Åhh vad min lillebror är envis!
Först "sandra vart är kritorna?" och jag svarar att jag inte vet. Sen säger jag till honom att han ska ta ut nappen, då kastar han sig ner på golvet och börjar skrika. Tänkte ut hur jag skulle göra så han fattade genom att säga "Men niklas, du går i dagis och lär dig mycket men jag går i skolan och lär mig ännu mer och när man har nappen för länge så kan man få ont i tänderna." hahah (a)
Men han la undan nappen och sa "när får jag ha nappisen då?".. Han fortsatte att leta efter sina kritor utan något resultat. Sedan fick en penna av mig istället och började måla och sedan ville han ha en sax som jag inte tyckte att han skulle ha, han blir sur på mig och går in på sitt rum.
Nu kom han ut och sa "jag är trött" så nu har han satt sig i mitt knä och är hur snäll som helst, då och då frågar han om sin napp.
Varför måste du hela tiden vara så envis?!

/ säändr 


    






Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0