s' FÖRSTA advent + stressad.

Första advent idag, inte alls långt kvar tills julen är här. har endast köpt en julklapp och har ingen aning om vad jag ska köpa till de andra. Den enda jag vet är till min lillebror, men jag och manda ska iaf åka till Förlunda torg och sedan Allum iaf någon gång vid 19 december? :) kommer bli mysigt.
Även stressad för att jag måste komma på ett tal innan den 26 december, vad för tal och varför kommer ni få reda på då för tänker inte avslöja något ännu.
Måste även hitta ett par klackskor innan den 26, men har ingen aning om vart jag kan köpa? Och detta måste jag fixa i veckan plus att ta kort så att jag får köra min moppe, plus att jag har massa läxor som jag måste fixa också. STRESSIGT!
Men nu ska manda sätta sig vid datorn, ni får ha en mysig 1:a advent för det kommer jag att ha.



/ säändr








Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0