s' hatar måndagar.

Har precis duschat och ska snart sminka mig för att sedan dra ut med manda! vet inte riktigt vad vi ska göra men blir säkert att träffa diddi en stund (L)
vi har även hunnit att färga mandas hår tummen upp (Y) nu är det bara mitt kvar som jag antagligen ska göra den 25, alltså på onsdag.

varför måste måndagar vara så sega? och att sluta så sent, liksom wei sovmorgon till tjugo över tio men slutar tjugo i 4 fyfan vad segt det är.  idag fick vi även reda på vårt medicinsk grundkurs prov, fick kompletering men ingen aning vilket betyg, så får se vad det blir :)

detta måste jag göra i veckan;

*
Köpa leggings
* Köpa hårfärg
* Ta kort -.-
* PLUGGA

men nu ska vi dra ut, skriver ett inlägg när jag kommer hem :)

ha det bra

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0