s' lyckad helg

Denna helgen har verkligen varit helt underbar.

I fredags tog jag och manda det lugnt, vi åkte till mandas syster och var där i några timmar, sedan åkte vi hem till min pappa och titta tv och sedan soov!
Igår passade vi Niklas en liten stund och sedan drog vi till Göteborg, fixa oss snabbt och sedan drog vi till Diddi :)
Idag vaknade vi vid 12 ungefär, åt, sov, åt lite till och sedan tittat på TV och sedan träffade vi Diddi en liten stund!

Skit go helg, inget stress eller något, kan inte det bli fler sådana haha.

Men nu ska jag ta mig något att äta, dör av hunger sedan ska jag sooova för imorgon är det skola :( Har ett prov någon gång i veckan också så det kommer bli mycket plugg...!

 

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0