s' två dagars ledigt ♥

Åhh vad härligt att vara ledig i två dagar, dock jobbar jag helgen men jag måste ju ändå vänja mig så det är nog bra för mig :) Vet inte hur jag ska komma upp på lördag men det är en annan sak, börjar ju trots allt halv 8 :(

Har precis kommit hem ifrån mandas skola, var tvungen att lämna en sak till henne, gjorde iordning mig innan och så :)

Nu sitter jag och väntar på att Lenny ska komma hem så ska han köra mig till stallet (L) Sedan blir det att åka till pappa för han fyllde år i veckan och jag kunde inte komma då så det blir att besöka honom och lillebror idag (Y)
Vädret är ju inte heller det bästa, fyfan vad äckligt väder. SNÖADE ju imorse och jag var inte alls pepp för att gå ut med Figo..

men ni får ha en bra torsdag :)

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0