M' iam not a sinner or a saint

Tjoho

Här är manda tillbaka igen efter en icke så händelserik helg!
I fredags mötte jag sandra och vi åkte hem till hennes pappa, var där hela kvällen, åt tacos, kolla tv och lekte med gullungen niklas ♥ lördag skulle vi på liseberg så kom in till stan runt ett, åkte och köpte cigg, åt pizza och var med linn och mathilda inne i stan. Runt fem stack vi på bio och såg äntligen midsommar, jag och sandra. Mys! As bra film jag rekomenderar starkt! Sedan stack vi hem och sov, även om en emelie väckte mig vid ett och pratade på i telefonen :)

Idag har jag bara sovit och varit i systers lägenhet med sandra.

Allt för mig denna söndag kväll, hörs imorgon!

// mäända


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0