M' my lucky day

Hallojsan!

Är på bästa humöret idag faktiskt eftersom hela dagen har varit helt underbar! Den började runt 6 när jag vaknar och försöker få upp bästis, som vägrar. Så jag somna om till 7 då vi gick upp och stressade med att fixa oss, sedan gick vi till bussen och vi skildes åt på lindholmen där hon skulle byta buss och jag skulle gå till skolan. Mötte Anya och Fredrika och vi gick till engelska lektionen, där de va helt soft och vi satt och spela snowboard spel på mobilen hela timman. Efter det hade vi inga mer lektioner så fick hemuppgifter, tog bort spanska ifrån mitt schema och sen bara luffa runt. För en timma sedan ungefär hitta jag ett ciggpaket på marken också! :D de gjorde absolut min dag. Nu sitter jag här hemma och ska till Liseberg med bästis festis om ett tag.

Skriver senare för nu ska jag mumsa i mig ännu en muffins (a)



Puss och kram

 // mäända

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0