s' du&jag?

Idag har det bara varit skolan, usch hatar verkligen torsdagar. Men sen blev det hem att äta snabbt och sedan dra till Lindholmen och möta bästis (L) lånade en engelska bok, behöver bli bättre på det så kände att det var lika bra. Sedan drog jag hem till henne och vi har bakat supergoda muffins *mums*. Titta lite på IDOL osv :) ska snart krypa ner i mandas säng, börjar ju trots allt 8.15 imorgon, men har bara 3 lektioner så det ska jag nog allt klara av :) imorgon blir det även att åka till pappa!

Ett stort grattis till min kusin Carro som fyller 18 år idag (L) hoppas att din dag har varit bra gumman, älskar dig (L)

Endast 20 dagar kvar tills jag fyller år! Nej nu känner jag att ögonen snart går ihop, haha. Godnatt på er!



/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0