s' första dagen

Godmorgon!

Här sitter jag i min underbara säng och väntar på att tiden ska gå. Idag blir det första dagen på APU och jag börjar inte förren halv 2, har ingen aning om vilken tid jag slutar men hoppas jag får gå tidigare.

Igår var jag då ledig och sov tills manda kom och väckte mig som var vid runt halv 12. Vi stack till min skola för att hämta min APU tröja, sedan mötte vi upp Emelie och stack in till stan där vi även mötte upp Linn, Bonnie och Philip. Sedan drog jag och Manda hem, vi stack till Arnold´s och vi mötte även upp Anya & Diddi.

Idag gick jag upp med manda vid 8, följde med henne till hållplatsen och nu sitter jag här och har ingenting att göra. Funderar på att göra frukost, men jag har verkligen ingen ork för det.

Blir nog att titta på TV :)

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0