s' grattis mamma (L)

Ett stort grattis till min mamma på hennes födelsedag (L)

Hoppas ni hade en bra fredag, det hade jag iaf. Mysig som bara den med massa chips och IDOL :) Jag och bästis spenderade fredagen i Ytterby, hennes syrras nya lägenhet! Vi var där till typ tolv eller något, sen var det ut att möta upp Linn (L)

Idag har jag ingenting att göra typ, först ska min syster komma hit och så ska vi fika *mums* sedan blir det hem till manda själv, för hon är i Skövde. Hennes mamma fråga mig om jag kunde göra en sak åt de så visst :) Sen ikväll kanske det blir att träffa tjejerna (L)

Men nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs senare!


Bästa OP1A (L)


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0