s' härlig lördag

vaknade upp med bästis, fast jag blev väckt av att min syster ringde mig :)
det blev att gå upp och börja fixa in för kalaset, jag mamma och lenny hade nämligen kalas idag!
vid ett kom alla, fick mina älskade uggs av syster fyfan vad jag är glad (a) fick även två bh:ar med trosor, pengar, presentkort och även andra saker som är bra till mitt rum :) massa nöööjd (Y)
sedan efter kalaset hängde jag&manda med syster hem till henne, för hon och hennes pojkvän skulle på en konsert så de behövde lite barnvakt.

nu har jag precis lagt oliver, liam somna för någon timme sedan så nu sitter jag och bästis här själva och tittar på CSI Miami, fyfan vad äckligt det är men vad gör man inte för sin bästa vän ? <3
ska nog ta hand om manda nu, hon är sjuk så :) men nu sms precis syster också, så gullig så nu ska vi ta en xider och ha det mysigt!

ha en bra kväll!


världens finaste prinsar!

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0