s' låt mig få vara den jag är.

Sitter hos pappa nu, wei på detta. Nej men sitter här vid datorn och ska strax käka tacos tror jag? Sedan blir det iaf att käka godis (Y)
Var i stallet förut, gick ganska bra men den lilla ponnyn är ju pigg ibland och idag var han ju det haha :)

Nu har jag jobbat klart för denna gången, visst jobbigt att jobba på loven osv, men vadfan pengar gör så att man vill jobba, alltid bra. när jag får mina pengar så ska jag nog göra en speciell sak gör det. Men inget jag säger nu, ifall det inte händer men man får alltid hoppas på det bästa :)
Nu blir det att logga ut ifrån datan och ta det lugnt och sova så tidigt som möjligt..

 

Jag orkar fan inte mer, fattar ni inte det?!

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0