s' mycket som händer nu

Idag var jag inte på jobbet :) men ska dit imorgon, slutar vid 12 härligt härligt!
Fick även en tid idag på Lundby Sjukhus den 17 november, ska titta hur mitt knä mår, får hoppas på det bästa..

Imorgon blir det att åka till stallet efter jobbet och ta hand om Starlight, mys! :) Sedan blir det hem till pappa och stanna där tills på lördag, då fyller även min lillebror 3 år! jävlar vad tiden går snabbt.. Sedan på söndag blir det att passa syrrans hund i några dagar, fyfan att gå upp tidigt för att gå ut med honom, men det klarar jag säkert eller? :)

men nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon ska vara på angereds centrum vid tjugo i 7, fyfan :o

Godnatt på er!


/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0