s' welcome to my life

Hej!

Sitter här i min säng och precis käkat lite choklad! APU dagarna har varit helt okej faktiskt, man lär sig rätt så mycket :) Skönt att vara ledig hela denna helgen, bara kunna koppla av, även skönt att vara ledig imorgon!

Manda slutar tjugo över tre tror jag, och då ska jag börja med mat och så ska vi käka lite sedan blir det att glo tv eller något. Förresten har jag varit så duktig idag så jag har börjat skriva lite på medicinsk grundkurs, känns faktiskt skönt att göra det nu slipper jag sitta sista dagen och stressa! Duktig Sandra.

Nu ska jag faktiskt forsätta plugga lite, sedan blir det att krypa ner i sängen och titta tv!

 

Ha en underbar dag sötnosar, ett inlägg kommer väl säkert sedan

 

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0