M' LLFU

Hej bloggen, väldigt länge sedan jag skrev nu. Har haft den omtalande bloggtorkan.
Dem senaste veckorna har gått upp och ner. Roliga stunder, tråkiga stunder. Dagar man bara vill lägga sig under täcket och försvinna och dagar man flyger upp och inser att man ska leva livet fullt ut.

Jag saknar de gamla livet om man nu kan kalla det så, jag saknar förra året. Då mina närmaste vänner och jag var totalt sammansvetsade, festade varenda helg och skapade minnen som håller tills döden. När man tänker tillbaka på det får man ett leende på läpparna.
Men jag ska inte klaga på nutiden heller, skolan är perfekt, känner att jag valde rätt inrikting, helgerna är underbara då man kan tillbringa dem med dem närmsta och livet leker helt enkelt.

Jag måste bara tacka mina vänner jag nämner inga namn för ni vet ändå vilka ni är jag menar. Tack för ni alltid ställer upp, tack för jag får babbla på när de behövs, och tack för alla dessa underbara minnen vi skapat tillsammans.

Men nu ska jag röka, om jag kan övertala Sandra. Ni får ha de så bra





Puss och kram

// mäända


Kommentarer:
Skrivet av e

gud ta bort den sista bilden Amanda, den är ju pinsam!

DATUM: 2009-09-27 | TID: 19:47:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0