S' här kommer kung av sand

Hej på er :)

Jättedålig uppdatering ifrån oss, mycket att göra och vi orkar faktiskt inte sitta vid datorn hela tiden :)

Det har faktiskt inte hänt så mycket under dessa veckor, utan vi har bara tänkt på skolan en hel del! Just nu sitter jag framför datorn och manda kollar på film, men eftersom mina ögon börjar krångla så kan jag inte sitta framför tv:n så mycket som innan.. :/  Vi har inga direkta planer för idag, mest slappa tror jag. Vi är lite sega av oss!
Imorgon blir det iaf en härlig dag i skolan, börjar 13:15 och har bara bio med alla OP sedan slutar vi :D

Men nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och kolla lite film!

Ha en bra dag!

/ säändr









Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0