S' helgen

Fredag - var det tjejmiddag hos manda. Jag och Manda städade hela övervåningen och jävlar vad stressigt det var. Men kvällen var iaf kul, mysig sådära! :) Blev att sova hemma hos bästa vännen.

Lördag - vaknade upp hemma hos manda, gjorde inte så mycket. men jag var tvungen att fixa mig och sedan dra till Olofstorp där Carro skulle ha kalas :) Efter det hängde jag med Carro till stallet, hälsade på de nya hästarna och sedan longera SL :) Vi satt och snacka lite också, mysigt! Sedan var det att dra hem till Linn och vara där till ett ungefär! Sova hos manda igen :)

Söndag - vaknade vi ungefär vid kvart i 1, gud vad skönt det var att vakna så sent och verkligen sova ut. Efter det gjorde vi inte så mycket, har mest tagit det lugnt osv. Vid halv 5 åkte jag hem för att käka, och nu sitter jag här och håller på leta efter skolböcker.. Ska ha två prov nästa vecka och en inlämning, så snart blir det att ta moppen till bästis och sedan börja plugga. Gött att det är snart APU! Slippa skolan i hela fem veckor, eftersom vi har lov också! :D

Men nu måste jag dra mig!

 

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0