S' jag lovar, jag vet

Tack för alla år som jag har fått dela med dig. Det har varit de bästa i mitt liv, mest spännande livet faktiskt. Det går inte en enda dag utan att vi gör något som man lägger på minnet. Så jävla mycket vi har gått igenom det är helt sjukt. Om inte du hade funnits i mitt så vet jag ärligt talat inte vad jag skulle ha gjort. Jag hade nog inte ens klarat att gå utanför dörren utan bara legat hemma.

Jag hoppas på att det blir fler år med dig manda, för du är min allra bästa vän och jag hoppas att du förstår det. Ler du, så ler jag Du vet att jag kommer ändra mig, men till det bättre, den sandra som du älskar. och jag lovar, någon dag kommer jag bli den sandra för jag kämpar för att bli den för din skull.
Men jag har inte så mycket mer att säga mer än att jag älskar dig och tack för allting


att dela ett liv med dig, är det bästa jag vet (L)

*********

jag älskar även mina andra vänner något enormt. ni kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, utan er skulle jag aldrig ha funnits och kunnat stå på mina egna ben!

jag älskar er

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0