M' boooring

vad gjorde du igår? - rökte massvis o solade (:

har du ett eget rum? - japp
är du kåt just nu? - nepp
tycker du om stjärnor? - på avstånd
vad ser du om du tittar bakom dig? - soool !
gillar du att baka? - nej, blir så kladdigt ;)
föredrar du blondiner eller brunetter? - brunetter helt klart ;)
hur många kontakter har du på bdb? - haha typ inga är aldrig inne
har du varit inne på snyggast.se? - vem har inte? snygga pojkar ju grr ;)

har du skurit dig? - ja tyvärr
älskar du någon just nu? - just nu? nej, men nu? ja :D
vad åt du senast? - billys !
brukar du skriva fel på tangentbordet? - all the time
finns det något du hatar? - ja!!!!
har du druckit alkohol? - Japp
har du varit otrogen? - mhm
vad ska du göra i helgen? - får se vad som händer

vill du dö? - nej
har du någongång ägt en plastros? - ja :)
tycker du om att teckna? - typ rita? nja bara kladda lite när man har tråkigt på lektionerna :)
har du ljugit? - ja
vad vill du bli som vuxen? - rik!
har du tittat på melodifestivalen? - detta året bara finalen
isf, vem hejade du på? - darin var grym, även manboy!
gillar du mat? - gillar är för svagt ord!
hur lång är du? - 171 :)
har du hål i öronen? - ja tre st
hur mycket är klockan? - 12.20
har du en tjej/kille? - yes
är din säng bäddad? - haha nej de har den aldrig varit typ (:
vad är ditt smeknamn? - manda
hur många bilddagböcker har du haft? - 1
vad är din dröm just nu? - lever min dröm
är du emot homo-bisexuella? -nej!
varför gör du den här saken? - kände för de :)
har du en tv i huset/lägenheten? - japp
vilken är bästa låten just nu? - beror på mitt humör men gillar den dära in my head e bra

har du blivit sviken? - för många gånger
vilken bild laddar du upp nu? - ska jag göra de också?
tänker du göra klart det här testet? - självklart ge mig mer frågor bara !
största sorg just nu? - mina cigg e snart slut :(
största glädje just nu? - mina underbara vänner
vem skulle du dö för? - bra fråga det där
vem är den starkaste du vet? - Pippi Långstrump! :D
vem snodde du den här listan ifrån? - en liten fjortis :)
vad är det snyggaste på dig? - jag vet inte, lillfinger nageln gillar jag :)
hur mycket är klockan nu då? - 12.25
brukar du göra smileys? - det märker du väl :)
vem är coolast? - jag är lätt coolast!
har någon kallat dig hora/bög? - japp
hur många palestina-sjalar har du? - vad är en palestina sjal?
vem hatar du mest? - just nu? dom jävla småungarna som har rast på skolgården o skriker..
vad har du för kläder på dig just nu? - vita braller, jeansklänning och vit kofta

har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar? - ja
vill du gråta? - inte nu
fryser du ofta? - ja
tycker du att du är söt? - ibland (:
äger du en papperskorg? - ja men allt ligger utanför den ändå (a)
har du ett lantställe? - farmor & farfars :D
vad tänker du göra när du är klar med denna listan? - röööka
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej
har du en morgonrock? - ja
vem litar du på mest? Min bästavän
har du tittat på porr? - ja haha


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0