s' 13/4-10

Har faktiskt inte orkat blogga idag. Har varit ute ganska mycket med tanke på att solen lyser!! Så underbart.
Jag blir alltid på så bra humör när solen är framme.
Var i skolan idag som vanligt, helt okej faktiskt. Sedan träffade jag upp syster och så tränade vi. Efter det så drog jag till Manda, så satt vi på hennes altan och pratade och så. Riktigt mysigt faktiskt!
Idag fick jag även reda på att jag har fått sommarjobb, i fyra veckor. Riktigt bra!! Då behöver jag inte tänka på det längre :)
Imorgon blir det en sådan tråkig dag, en äcklig plugg dag hela dagen. Skolan först från kvart över 8 till halv 1, sedan blir det bara att plugga. Har engelska prov på fredag och lite andra saker som jag ska fixa (:
Men vi hörs imorgon, är supertrött!
jag och manda för några dagar sedan! <3
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0