s' 22/4-10

torsdag idag, dagarna går verkligen sjukt fort nu! inte så jättelångt till sommarlovet kommer faktiskt!
idag var det ju skolan, jag & benne var inte med på gympan så vi hade rast ifrån åtta till halv elva, så vi stack till Netto och köpte massa gott och satt och snackade! :)
sedan var det bara vanliga lektioner som inte var så roliga..
men efter skolan stack jag iaf till gymmet (har inte tränat sen söndags!! höll på att få panik :$), kändes hur bra som helst. gjorde några av mina knäövningar också eftersom mitt vänstra knä är lite lite mindre än det högra. sedan blev det att träffa manda :)
imorgon blir det att vara i skolan, ska inte ha så många lektioner för vi ska på någon föreläsning om anabola steroider i typ en och en halvtimme.. aja det kan väl vara kul?
efter skolan blir det snabbt hem till mamma för att fixa lite saker och sedan blir det att åka hem till pappa. då blir det att plugga väldigt mycket, har en redovisning, en inlämning och ett prov tills nästa vecka, och jag pluggar alltid mycket hos pappa så det passar ju jättebra.
nej nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och sova.
bara få veta.
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0