s' äntligen!

jösses klockan är bara åtta och jag är hur trött som helst!
jag mötte upp syster vid fyra tiden, för att vi skulle gymma, det känns riktigt gött att kunna träna igen. Har ju övningar som jag ska göra, och det går bättre och bättre för varje gång (:
Efter gymmet mötte jag upp mamma på ett annat gym (haha) för jag skulle köpa års kort :) så nu blir det att träna varje vecka minst två gånger! Gud vad jag har saknat det ;)
undra om jag kommer ha träningsvärk imorgon? haha hoppas verkligen inte det!
aja nu ska jag ut, hörs senare.
nu ska jag verkligen skärpa mig!!
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av C

Sööööt ändååååå! :$ <3<3<3<3

DATUM: 2010-04-06 | TID: 21:00:17
URL: http://caroliinelindblom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0