s' dags att plugga!

Hej på er.
Stannade hemma ifrån skolan idag, för att jag har jätteont i halsen och börjar bli förkyld. Så tänkte att jag lika gärna kunde stanna hemma då så slipper jag bli sjukare. Så jag tog mig en kopp Te och åt lite frukost, har även städat hela mitt rum och nu ska jag faktiskt sätta igång med mina skolarbeten! Ska faktiskt sitta och plugga hela helgen, inte så speciellt roligt men det måste göras.
Fast imorgon så kanske jag följer med Carro till stallet och så, var ju riktigt länge sedan jag var där, men det ska det ändras på ;)
Aja vi hörs senare när jag har pluggat lite.
oj vad bilden blev liten (a) aja skit samma!
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av Louise

allt bra idag då?:)

DATUM: 2010-04-23 | TID: 12:46:59
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/
Skrivet av julia

sv: så lite så!:D

Kram//Julia

DATUM: 2010-04-23 | TID: 14:21:32
URL: http://pinkstreet.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0