s' det är natt och jag fryser.

hej på er :)
har inte hunnit blogga någonting idag, för först var det skolan och sedan hem till manda & plugga! kan faktiskt det mesta nu på provet så jag får hoppas på det bästa!
tänkte plugga lite till innan jag sover också så jag inte glömmer av någonting.
imorgon blir det först skolan, sen efter skolan ska jag direkt åka till sjukgymnasten (hoppas att mitt knä har blivit bättre), sedan möta upp manda så ska vi fixa lite saker och sedan blir det nog att plugga lite, fast har ingenting tills denna veckan men har arbeten som ska var klar tills nästa vecka!
jag imorse, blev inte så bra bild var stressad haha!
men en bild är ju bättre än ingenting!
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av C

Har utmanat dig på min blogg! :)

DATUM: 2010-04-21 | TID: 16:20:20
URL: http://caroliinelindblom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0